Dear Friends, Travelers, Globe Throttlers!
My name's Dima. I live in Europe. 10 years ago I decided that I want to become a part of this “vagabond” world. Together with my father and a number of various people we managed to make this dream come true. It's been a long wait and a long journey which continues to this moment even though the vehicle is already in use. I'm sure those of you who built such a vehicle understand what I mean. Improvements never end. Here's my truck.

I will publish my messages in two languages because I don't speak Portuguese yet. Thank you for understanding.
__________________________________________________ ________
Caros amigos, viajantes, viajantes do mundo inteiro!
Meu nome é Dima. Moro na Europa. Há 10 anos, decidi que queria fazer parte desse mundo "vagabundo". Junto com meu pai e várias pessoas, conseguimos realizar esse sonho. Foi uma longa espera e uma longa jornada que continua até hoje, embora o veículo já esteja sendo usado. Tenho certeza de que aqueles de vocês que construíram um veículo desse tipo entendem o que quero dizer. As melhorias nunca terminam. Aqui está o meu caminhão.
Publicarei minhas mensagens em dois idiomas, pois ainda não falo português. Obrigado por sua compreensão.